بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری


ارین کینگ
10:55
شنبه 20 دی 1393

اکانت فروشی لول 36 با قیمته مناسب قیمت 100 تومان به بالا  تخفیف هم میدیم   

لول سرباز ها =بربر3 ارچر3 جاینت3 گوبلین3 دیوار شکن 2 بالون 3 ویزارد 2 معجون ساعقه 2 معجون جون 1

تون حال لول6

مخازن پول تا 2 ملیون و اکسیر تا یک ملیون

دیوار ها همه لول6

140 تا سرباز میتونید بزارید  امری مپ ها همه لول 5

معدن های طلا همه لول 8 و 7 معدن های اکسیر همه لول 10 و7 و 8

کنون ها همه لول 7 و 6

مورتار ها هر دو لول 3

ارچر تور همه لول 6 

ویزارد تور لول 3 و 2

ایر دفنز لول 2

بارکس لول 7 بزودی لول 8 و هیلر هم باز میشه

3 کارگر  برای خرید لطفا نظر دهید یا با شمارهی 09017161692 تماس بگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 888
بازدید : 888
ارین کینگ
14:48
پنج شنبه 18 دی 1393
لوگوی کلن
  • نام کلن:ایران اریایی
  • کلن تگ:8LYOOPPG#
  • نام لیدر: arian
  • تعداد کاپ: 8570
  • تعداد اعضاء: 16
  • تعداد وارهای برنده شده :20
  • فقط فعالا در وار بیان و همه دونات بدید الدری بالا 500 کولیدری بالای 2000 شرکت در وار فش ممنوع گروه وایبر هم بزودی لول بچ ها هم بالا تون حال 6 به بالا بیاد شعاره ما هم ایران هنوز پابرجاست  جام کلن هم بالا 1300 تا است اگر جامتان پایین هست نظر بدید تا جامه کلن رو پایین بیارم
تعداد بازدید از این مطلب: 464
بازدید : 464
ارین کینگ
14:24
پنج شنبه 18 دی 1393

پا در دهانبچه ها امروز بهتون یک روش یاد میدم که بتوانید جم رایگان بدست اورید بون نیاز به روت و هک فقط کافیه روی بنر سبز رنگ کنار وبلاگ کلیک کنید و بعد روی گزینه ی create free account کلیک کن و بعد عضو شوید  روش کار در انجا یک سری  صفحه های سفید رنگ زیر گزینه ی cash out وجود دارد شما باید روی انها کلیک کنید و یک متنی رو توی کادر بنویسید و گزینه ی sumbit را بزنید بعد یک پیام میاد که میگخ شما سی سنت در یافت کردید بعد گزینه یhome را بزنید و همین کار را دوباره انجام دهید وقتی تمام پیام ها تمام شد به شما 3 دلار میدهشما برای خرید 1200 جم به 10 دلار نیاز دارید پس باید صبر کنید تا باز هم از اون صفحه های سفید رنگ بیاد و ممکن است 2 تا 3 روز طول بکشه یک روش دیگه هم داره این که  روی گزینه ی invite friends کلیک کنید و کد های بنر وبسایت را در وبلاگ خود قرار دهید هر بازدید که از طریغ بنر وبسایت  شما انجام شود  به شما 30 سنت میدهد بعد که پول شما به 10 دلار رسید روی گزینه ی cash outکلیک کنید و بقیه ی کار هارا انجام دهید تا به اکانته شما 1200 جم واریز شود تمام شد  موفق باشید   با تشکر    از هم کلنی های گلم میخاهم اگر سوالی داشتید بهم در بازی بگید یا همینجا نطر دهید      نظر فراموش نشه

تعداد بازدید از این مطلب: 467
بازدید : 467
ارین کینگ
14:19
پنج شنبه 18 دی 1393
باربرین لول هفت
Barbarian-لول-هفت
Levelقدرت در ثانیهجانهزینه ساختهزینه ارتقاع
نیازمند آزمایشگاه لولزمان ساخت
۱ ۸ ۴۵ ۲۵ N/A N/A N/A
۲ ۱۱ ۵۴ ۴۰ ۵۰,۰۰۰ ۱ ۶ hours
۳ ۱۴ ۶۵ ۶۰ ۱۵۰,۰۰۰ ۳ ۱ day
۴ ۱۸ ۷۸ ۸۰ ۵۰۰,۰۰۰ ۵ ۳ days
۵ ۲۳ ۹۵ ۱۰۰ ۱,۵۰۰,۰۰۰ ۶ ۵ days
۶ ۲۶ ۱۱۰ ۱۵۰ ۴,۵۰۰,۰۰۰ ۷ ۱۰ days
۷     ۲۰۰   ۸  
 
تعداد بازدید از این مطلب: 274
بازدید : 274
ارین کینگ
14:18
پنج شنبه 18 دی 1393
چرا منابع نیست؟؟
چرا-منابع-در-کلش-نیست

چرا منابع نیست سوالی که این روزها بعد از آپدیت بازی همه می پرسند.

واقعا منابع کم شده و پیدا کردن منابع عین پیدا کردن یک سوزن در انباره کاه هست

من چند تا جا در این باره خوندم که نه فقط من و شما بلکه اکثرا مردم در دنیا این مشکل رو دارند و همه جا این قضیه رو آپدیت جدید بازی میدونند و به زودی رفع میشه.

مثلا قدیم کسایی که اتک زیاد میرفتن حداقل روزی چند تا زمین متروکه پیدا میکردن ولی الان کلش آف کلنز بزور توش پیدا میشه کرد زمین متروکه

]چند دلیل میتونه برای این قضیه باشه

۱-عوض شدن الگوریتم حمله که قبلا کمی راجع بهش توضیح دادیم.

۲-آپدیت شدن دیوارها با اکسیر و گلد که باعث شده حداقل اکسیرم گیر نیاد.

۳-شاید بازی به کسانی که بعد آپدیت نتونستن وارد شن بهشون شیلد داده.

۴-یا میشه گفت بازی یه جورایی زمین متروکه هارو از سرچ اورده بیرون تا یکم بچه ها به خودشون زحمت بدن حرفه ای اتک کنن

تعداد بازدید از این مطلب: 428
بازدید : 428
ارین کینگ
14:17
پنج شنبه 18 دی 1393
آموزش حمله با جاینت
آموزش حمله با جاینت

آموزش حمله با جاینت این غول با جان قوی و دفاعی زن

همانطور که میدونید جاینت به سمت نیروهای دفاعی میره و از بین میبره، ولی جاینت اگر هیلر به همراش نباشه با یکم پیشرفت در زمین مورد حمله از بین میره پس به همراه داشتن هیلر در این حمله ها الزامیه. ولی متاسفانه هیلر هم با چند تیر ایر دیفنس از بین میره و همچنین جاینت نباید پشت دیوار بمونه، چراکه هم ویزارد تاور و مورتار وقت خوبی دارن بزننشون و هم شما نمیتونید از هیلر قبل از از بین بردن ایردیفنس استفاده کنید.

پس با هم شروع میکنیم این حمله ی شیرن رو:

۱-ساخت نیرو (فرض براین که army camp دویست تا جا داره)

  1. جاینت:۲۰عدد
  2. آرچر:۲۴عدد
  3. والبرکر(دیوارشکن):۴عدد
  4. گوبلین:۴۰عدد یا بیشتر
  5. هیلر:۲عدد

هزینه ساخت:حدودا ۸۴,۰۰۰ index

۲-پیدا کردن هدف:

اول شما باید بدونید که به چه اهدافی حمله کنید

اصولا بهترین زمین ها برای این نو حمله ها زمین هایی هستند که ایردیفنز ها دم دست باشن و راحت بشه زدشون مثل عکس زیر

ایردیفنز کلش آف کلنز

ایردیفنز کلش آف کلنز

۳-شروع حمله

  1. اول از همه مثل همیشه چک کردن خالی بودن کلن کستله طرف مقابل و در صورت پر بودن خالی کردن و از بین بردن
  2. انداختن دو جاینت به دلیل هم چک کردن جاینت بمب و هم مشغول کردن کنون ها آرچر تاورها برای خالی کردن والبرکر(دیوارشکن)
  3. خالی کردن والبرکر(دیوارشکن) و از بین بردن دیوار ها
  4. حالا نوبت به خالی کردن جاینت هاست
  5. بعد از خالی کردن جاینت ها میتونید برای حرفه ای کردن اتک یک افشانه جادو برای جان دادن یا افشانه ای برای قوی تر کردن نیروها
  6. منتظر زدن ایردیفنس باشین که توسط جاینت انجام میشه
  7. حالا نوبت خالی کردن هیلر هاست (سعی کنید هیلر ها رو اول یه دونه بندازین تا از شر تله های هوایی 200px-SeekingAirMine_3راحت شین)
  8. سپس هیلر ها به سمت جاینت ها برای جان دادن بهشون میرن
  9. بعد از این کارها آرچر هاتون الی دو یا سه تاشون رو خالی کنید(این دو یا سه تا آرچر میتونن جنبه نیرویه زاپاس داشته باشن)
  10. در این مرحله اگر آرچرکویین یا باربرین کینگ دارین بریزید تو زمین تا به آرچر ها کمک کنن
  11. حواستون به جاینت ها باشه به محض رسیدن به منایع طرف نوبت به گلبین ها میرسه که برن منابع طرف رو خالی کنن.

اگر جایی از آموزش مشکل داشت ما رو با راهنماییتون خوشحال کنید و تجربیاتتون رو در اختیار دیگران بگذارین.

تعداد بازدید از این مطلب: 453
بازدید : 453
ارین کینگ
14:17
پنج شنبه 18 دی 1393

مپ وار برای تان هال لول ۶
چیدمان-زمین-لول-شش
6-2چیدمان-زمین-کلش-اف-کلنز

6-2چیدمان-زمین-کلش-اف-کلنز

همانطورکه میدونید چیدمان وار بسیار مهمه

یک شما در وار برای خودتون بازی نمیکنید و برای چندین نفرین

دو شما باید دفاع قابل قبولی کنید.

مپ وار برای تان هال لول ۶

6چیدمان-زمین-کلش-اف-کلنز

6چیدمان-زمین-کلش-اف-کلنز

تعداد بازدید از این مطلب: 335
بازدید : 335
ارین کینگ
14:17
پنج شنبه 18 دی 1393
به دنبال دارک قسمت دوم
به-دست-اوردن-دارک

سلام می خوام تو این مطلب ادامه گشتن دنباله دارکو بگم اول این مطالب رو بخونید حتما
بازی برای کاپ:آموزش بدست آوردن کاپ
آموزش حمله برای دارک قسمت اول

اول از هز چیزی تو این مطلب بگم این روش شاید نصرفه و سخت باشه ولی راستیتش جواب میده ولی هم زمان بره هم کاپ بالا میخواد نسبتا برای شروعش و راحت بگم به شخصه نمی پسندم ولی من محکوم به آموزش این مطلب هستم چون باید آموش های سایت تکمیل باشه.

ابتدا کاری که میکنید ساختنه Lightning Spell

Lightning Spell

Lightning Spell

میبینید زمانه زیادی میبره

حالا به سرچ بروید و nextبزنید تا جایی که برای شما چنین چیزی بیاره یعنی منبع کامل دارک کسی که دارک زیادی جمع کرده

دارک

دارک

 

حالا با Lightning Spell هر چندتا ساختید بریزید روش و دارک جمع کنید میدونم این اتک مسغره ای بود ولی بالا خره جم جمع میشه

موفق باشین.

تعداد بازدید از این مطلب: 270
بازدید : 270
ارین کینگ
14:16
پنج شنبه 18 دی 1393
راهنمای جامع کلن وار (بخش دوم: استراتژی ها)
راهنمای جامع کلن واربخش دوم استراتژی ها
  1. برنامه ریزی:
    هیچ دلیلی برای جنگ وجود نداره اگر ندونید که چطور بجنگید. یک برنامه ی مشخص برای حمله انتخاب کنید و به همه اطلاع بدید. (مثلا اینکه همه باید به هدف پیشنهادی حمله کنن یا حرف های بالاتر از خودشون رو بزنن یا اول به ضعیف ها حمله کنن.) نقشه ی رایج حمله اینه که ابتدا کلن خودتون و کلن حریف رو بر اساس نقشه ی جنگ به دو نیمه تقسیم کنید. اجازه بدید ابتدا نیمه ی دوم کلن شما یه نیمه ی دوم کلن حریف حمله کنن و تا جایی که توان دارن ستاره کسب کنن. بعدش نیمه ی اول کلن هدف های باقیمونده و بی ستاره ی نیمه ی دوم رو بزنن چون ساده تره و ستاره گرفتن آسونتر. در آخر هم بقیه ی حمله هارو به نیمه ی اول حریف انجام بدن. دلیل این کار رو هم با مثال توضیح میدم. فرض کنید کلنی داریم با دو عضو که تون هال هاشون لول ۴ و ۱۰ هست. اگر عضو لول ۱۰ هر دو حمله ی خودشو استفاده کنه و از هر حمله دو ستاره بگیره مجموعا چهار ستاره برای کلن به دست میاد. حالا اگر عضو لول ۴ از یک حمله سه ستاره و از بعدی هیچ ستاره ای نگیره، میبینیم که در این صورت ستاره از دست رفته، چون عضو لول ۱۰ میتونست حمله ی دومش رو به حریف عضو لول ۴ انجام بده و سه ستاره بگیره (و اتفاقا راحت تر هم میشد) و در مجموع یک ستاره بیشتر کسب میشد. (توجه کنید که عکس این ماجرا صادق نیست یعنی عضو لول۴ نمیتونست در حمله ی دوم به حریف عضو لول ۱۰ حمله بکنه و ستاره بگیره چون قاعدتا ضعیفه.)
    بهتره که قوی ترین حمله ها رو برای ساعت های آخر جنگ نگه دارید. مدیریت دقیق یک جنگ ۱۵ در برابر۱۵ عضو بسیار ساده تر از یک جنگ ۳۰ دربرابر ۳۰ عضو هست و میشه به راحتی هدف هر عضو رو تعیین کرد و برای هر عضو توصیه های جداگانه ای داشت. اما وقتی تعداد اعضا زیاد هست، آسان ترین راه اینه که به هرکس بگید به حریفیکه بازی پیشنهاد میده یا هم شماره ی خودش حمله کنه، اما در سطح های اولیه بهتر هست خود لیدر جنگ رو کنترل کنه.
  2. ایجاد انگیزه:
    مهمترین دلیلی که اکثر اعضا در کلن وار شرکت نمیکنن اینه که نگران از دست رفتن منابعی هستند که برای ساخت ارتش صرف میشه. ترس از تلف شدن منابع مانع تلاش اعضا برای کسب ستاره در جنگ میشه. اما اگر خود شما پی در پی در جنگ ها پیروز بشید، بقیه ی اعضا با این باور به میدان جنگ میان که میتونن با درست جنگیدن منابعی رو که برای ساخت ارتش خرج کردن دوباره به وسیله ی غنیمت های جنگ ( (war lootبه دست بیارن. برای مثال وقتی جایزه ی جنگ ۲۲۰۰۰۰ باشه، همه ی اعضا برای حمله های بهتر ترغیب میشن. یک مثال از یک کلن واقعی میزنم. در این کلن چند بازیکن وجود داشتن که همه روشون برای گرفتن حداقل پنج ستاره حساب میکردن. اون ها راه های موثر و ارزان رو برای گرفتن امتیاز کامل پیدا کرده بودند و تنها انگیزشون هم گرفتن غنیمت های جنگی (war loot) بود! با این انگیزه حتی دیگه کسی مجبور نبود اونا رو برای جنگ تشویق کنه و حتی بقیه هم به پیروی از اونا با تمام قدرت میجنگیدند.
  3. بهره گیری حداکثر از کلن کسل:
    کلن کسل تهاجمی در جنگ: این بخش یکی از مهمترین جنبه های جنگ هست که میتونه نتیجه ی جنگو به سرعت تغییر بده. در حالی که باید همه برای فعالیت تشویق بشن، بهتره فقط افراد قدرتمند دونیت کنن. (توجه کنید که داریم در مورد جنگ حرف میزنیم نه حمله های معمول.) دلیلش هم اینه که ما به بهترین سربازا در کلن کسل نیاز داریم، مخصوصا برای افراد ضعیف تر که بیشتر قدرت حمله شون به این موضوع بستگی داره. هیچ وقت اجازه ندید که اعضا بدون داشتن سرباز مناسب در کلن حمله کنند. سعی کنید آرچر و بربرین دونیت نکنید (مگر در موارد خاص یا وقتی که خود شخص درخواست کنه). همیشه چیزی رو دونیت کنید که برای حمله مناسب باشه. اگر سرباز مناسبی پیدا نشد، مینیون و گابلین و ویزارد دونیت کنید تا حداقل برای پاکسازی زمین مناسب باشه.
    کلن کسل دفاعی در جنگ: توجه کنید که کلن کسل دفاعی موضوعش فرق میکنه. برای این کسل از نیروهایی با نوع حمله های مختلف استفاده کنید تا برای دشمن غیر قابل پیش بینی باشه. پیشنهاد من اینه که از دراگون، ویزارد و بالون استفاده کنید و بعد هرچی خالی موند رو با آرچر پر کنید. در این حالت دشمن با سه حال حمله مواجه میشه که کاملا غیر منتظره هست و امکان داره باعث کاهش شدید قدرت حمله یا شکست حریف بشه. این موضوع رو هم تکرار میکنم که حتما به اعضا آموزش خالی کردن و نابود کردن سربازای داخل کلن کسل دشمن رو بدید تا برای هر شرایطی آماده باشن.
  4.  اهمیت آماده سازی:
    تمام جمله های قبل به نحوی به آماده سازی اشاره میکرد. هر عضو باید برای هر حمله کاملا آماده باشه. اجازه ندید بازیکنان فقط با داشتن یک ارتش به ظاهر خوب و قوی حمله کنن. در مورد اینکه هر حمله قراره چگونه انجام بشه، با ورود هر سرباز قراره چه اتفاقی بیفته، یا قراره چه نیروهایی استفاده بشه با تمام بازیکنان در چت صحبت کنید. به اعضا این باور رو بدید که ستاره ی کامل میگیرن و بی دلیل حمله نکنن. مطمئن بشید که بعد از هر حمله از گزینه ی reply استفاده کنید تا نقاط ضعف و قوت هم کلنی و دشمن رو درک کنید. (همیشه قبل از حمله به کسی که قبلا بهش حمله شده اینکارو کنید چون هم میتونید نیرو های داخل کلن کسل حریفو ببینید و هم از محل وجود تله ها باخبر بشید). در آخر هم مطمئن بشید که یک نقشه ی کلی از این که چه کسی باید به کدام حریف حمله کنه داشته باشید تا چند نفر برای حمله به یک نفر برنامه ریزی نکنن. حمله برای دفعه ی دوم به یک حریف برای گرفتن امتیاز کامل اشکالی نداره اما اگر دو عضو بخوان که همزمان به یک نفر حمله کنن، سریعا بینشون قضاوت کنید تا اختلافی پیش نیاد. برای جلوگیری از دعوا و دلخوری قبل از حمله تعیین کنید که چه کسی باید به چه حریفی حمله کنه.
  5. چند نکته ی اضافه:
    تون هال لول ۷ دارای بالاترین پتانسیل حمله در بین تمام لول ها در بازیه. سعی کنید تا میتونید اعضایی با این سطح تون هال رو جمع کنید چون مهمترین نقش رو در جنگ ها دارن. دلیلش هم اینه که دو حریف با تون هال لول ۷ و شرایط برابر اگر یکی به دیگری حمله کنه، مدافع شکست میخوره. (البته در شرایط عادی). وقتی یک عضو به تون هال لول ۷ میرسه، تمام آپگرید هایی که براش امکان پذیر میشه جنبه ی تهاجمی داره و فقط تعداد کمی آپگرید دفاعی دریافت میکنه. (در تون هال لول ۸ آپگرید های دفاعی جبران میشه.) به همین علت اعضایی با تون هال لول ۷ ماشین های جنگی محسوب میشن که شانس سه ستاره گرفتنشون از هر لولی بالاتره. بازیکنی با تاون هال لول ۷ که تمام آپگرید هاشو انجام داده باشه، در اکثر مواقع نمیتونه در برابر هر حمله ای خوب دفاع کنه. بنابراین در کلن ها (البته در شرایط برابر) به نیروهایی که برای دفاع از دهکده ی اعضای تون هال لول ۷ دونیت میکنید، بیشتر توجه کنید چون این پتانسیل رو دارن که نتیجه ی کلن وار رو عوض کنن. در اکثر مواقع این اعضا بیشترین ستاره هارو برای کلن کسب میکنن.
  6. یادداشت پایانی:
    کلن وار ها مجموعه ی کاملی از تمام تخصص ها در این بازی هستند و نمیشه با آسونی در دو مقاله همه ی جزئیات رو بازگو کرد. به یاد داشته باشید که هرچقدر هم باهوش و تجربه باشید، کلن وار یک کار گروهیه. امیدوارم که همه ی شما لیدر ها و اعضای خوبی برای کلن خودتون باشید. یک عضو خوب بودن ارزشش کمتر از یک لیدر خوب بودن نیست. هدف یک کلن پیشرفت کردن بهصورت گروهی و با یک هدف مشخصه. اگر روزی این هدف از یاد بره، وجود کلن بی معنیه. پس هدف رو فراموش نکنید.
تعداد بازدید از این مطلب: 270
بازدید : 270
ارین کینگ
14:16
پنج شنبه 18 دی 1393

راهنمای جامع کلن وار (بخش اول: مدیریت بازیکنان)
راهنمای جامع کلن وار (بخش اول: مدیریت بازیکنان)
  1. انتخاب اعضای کلن:

    هر کس تا به حال در مورد مدیریت یک کلن فکر کرده، حتما میدونه که اولین قدم پیدا کردن اعضای درست برای کلنه. اما متاسفانه بیشتر افراد در مورد تعریف یک عضو خوب تصورات اشتباهی دارن. بهترین اعضا بازیکنانی نیستن که لول بالاتری داشته باشن، پس حتما به این موضوع توجه خاصی کنید و همین اول کار تصورات غلطو از خودتون دور کنید. چون خیلی مهمه دوباره تکرار میکنم: بهترین اعضا کسایی که لول بالاتری دارند نیستن! بهترین اعضایی که یک لیدر میتونه داشته باشه افرادی هستند که تابع لیدر باشن. یعنی اگر هر عضو کلن وظیفشو انجام بده و از برنامه ی کلی کلن پیروی کنه، اون وقته که پیروزی در میدان جنگ به وجود میاد. این از نکته ی اول.
    عامل بعدی در انتخاب عضو خوب، فعال بودنه. البته اینو نمیشه بلافاصله پس از عضویت یک شخص درموردش قضاوت کرد و با گذر زمان مشخص میشه.
    عامل سوم اتحاده که نیازی به توضیح زیاد نداره. اتحاد باعث میشه منافع کلن مهم تر از منافع شخصی باشه و سوال (پیروز میشویم؟) به جمله ی (پیروز میشویم!) تبدیل بشه.
    آخرین ویژگی آگاهیه که با یک مثال توضیحش میدم که در یک کلن واقعی دیدم. کلنی وجود داشت که اعضاش تون هال هایی با لول های ۴ تا ۹ رو شامل میشدن. درحالی که عضوی با تون هال لول ۴ زیاد قوی نیست، اما بخاطر حمایت های بقیه ی اعضا (منظورم راهنمایی ها هست) میتونست به احتمال صد در صد هر رقیبی با همین لول تون هال رو شکست بده. (به خاطر آگاهی هایی که کسب کرده بود.) در همین کلن دو عضو با تون هال لول ۷ وجود داشتن که هیچی بلد نبودن! یکی از اونا حتی دیوار شکن لول یک داشت! به هر حال بعد از این که در کلن قرار گرفتند، با راهنمایی گرفتن از سایر اعضا راه درست رو در پیش گرفتن و خیلی زود تبدیل به سرسخت ترین اعضا شدن.
    نکته ی آخر: به هر بازیکن به عنوان یک سلاح نگاه کنید که قراره باهاش به دشمن حمله کنید. یک تانک و یک تفنگ بادی با هم فرقی ندارن اگه هر دوتا خطا بزنن. وظیفه ی شما به عنوان لیدر کلن اینه که به هر عضو نشون بدید چطور از حداکثر ظرفیتش برای حمله استفاده کنه. این نکته رو هم بدونید که بازی برای شما در کلن وار حریفی رو انتخاب میکنه که لول های اونها تقریبا با شما برایر باشه. بنابراین اگر شما دارای کلنی باشید که تمام اعضا دارای تون هال لول ۴ باشند و در آخرین سطح ارتقای خودشون باشند، شک نکنید که همیشه پیروز میشید چون حریف متناسب با لول شما انتخاب میشه و به دلیل آپگرید های بهتر شما پیروز میشید.

  2. رهبری کردن اعضا:

    در این مرحله فرض میکنیم که شما اعضای خوبی پیدا کردید و دیگه وقت این شده که بهشون نشون بدید که باید چکار کنند. اینجاست که تجربیات شما به کار میاد. بهترین راه برای نشان دادن اینکه اعضا چکاری کنن اینه که اون کارو خودتون انجام بدید تا یاد بگیرن. مسایل زیادی هست که باید به یک بازیکن تازه کار یاد داد اما مهمترین نکته ها اینا هستن: خالی کردن کلن کسل حریف، پیدا کردن نقطه ضعف حریف، ایجاد یک بیس دفاعی برای کلن وار. همچنین در نظر داشته باشید که باید توضیح بدید چرا کاری باید انجام بشه و فقط نباید بگید فلان کار باید انجام بشه. (برای مثال، به اعضا نگید که سربازای کلن کسل حریف رو با آرچر محاصره کنن تا بهترین تاثیرو داشته باشه، در عوض بگید بیشتر سربازای مدافع داخل کلن کسل حریف دارای splash damage هستند و پخش کردن سربازا باعث کاهش تاثیر حمله ی سربازای حریف میشه.) این کار باعث میشه خود بازیکن این مساله رو درک کنه و به راه حل برسه (که در اینجا راه حل محاصره با آرچر هست) و مشکلات بعدی رو بدون کمک گرفتن حل کنه.

  3.  در نظر گرفتن انتظارات:

    یکی از مهترین جنبه های وجود کلن اینه که هرکس سهمی از کارها رو انجام بده. درسته که لیدر و الدرها میتونن از پس این کار بربیان اما کارها خیلی ساده تر مشه اگه همه مشارکت کنن. اگر همونطور که قبلا گفتیم اعضا تابع لیدر باشند، همه برای بهتر شدن کلن تلاش میکنن. به همین دلیل هر انتظاری رو که از هر عضو دارید به روشنی بیان کنید. همینطور که کلن درحال پیشرفته، افرادی که فراتر از حد انتظار عمل کردن رو ارتقا بدید. نظر شخص من برای الدر شدن این فرموله که شاید به نظر خیلی افراد درست نباشه. هر عضوی که در رتبه بندی کلن عدد بالاتری رو داشته باشه الدر میشه. این باعث ترغیب و تشویق اعضا و برآورده شدن انتظارات میشه.

  4.  پرهیز از عجله:

    توقع نداشته باشید که ظرف دو هفته با کلن های برتر دنیا رقابت کنید چون امکان پذیر نیست. به قول معروف رم در یک روز ساخته نشده پس عجله نکنید. اینکه یک کلن فعال بعد از دو ماه فقط ۲۵ عضو داشته باشه کاملا طبیعیه. به خاطر داشته باشید که یک کلن وار با ۱۵ عضو در برابر ۱۵ عضو بسیار مدیریت ساده تری داره چون میتونید برای هر عضو در ذهنتون حساب باز کنید و نقشه هارو کاملا در نظر بگیرید. یادتون باشه که شما برای پیروزی نیاز به اعضای زیاد (مثلا حتما ۵۰ عضو) ندارید پس اعضای غیر فعال و حرف گوش نکن رو برای بهتر شدن کلن حذف کنید. (شیوه ی شخصی من اینه که هرکس این شانسو داره که در جنگ کاری رو انجام بده. بنابراین اگر عضوی نه درخواست نیرو داده و نه دونیت کرده، اما تونسته در جنگ از پس خودش بر بیاد، واقعا با بودنش خسارتی رو به کلن وارد نمیکنه و میشه بعدا درموردش قضاوت کرد. اما کسی که در وار خراب کاری کنه و برخلاف تمام کمک ها پیشرفتی نکنه و حتی حمله نکنه، کیک میشه.) فقط اعضایی رو در کلن نگه دارید که این پتانسیل رو دارن که به کمک تبدیل بشن.

  5.  نکته ی آخر:

    اگر ۴۵ – ۰ عقب هستید و زمان برای جبران هم ندارید، داد و بیداد کردن و سخت گیری هیچ خاصیتی نداره چون باخت قطعیه. در این حالت چون چیزی برای از دست دادن ندارید و به دست آوردن ستاره هم نتیجه رو عوض نمیکنه، اجازه بدید حمله های باقیمانده برای کسب منابع (loot) انجام بشه و اعضا یکم از این باخت سود ببرن. پس زیاد سخت نگیرید.

تعداد بازدید از این مطلب: 264
بازدید : 264

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کلش اف کلنز مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر